There was an error in this gadget

Thursday, March 25, 2010
















Aku insan yg lemah...
sudahkah aku tersedar dari lamunan dunia yang menipu..
sudahkah aku menggapai setiap perintahMU
sudahkah aku sedar aku insan yg kerdil
sudahkah aku benar-benar mengharapkan sepenuhnya pengharapan padaMU
bilakah kesudahan hidupku ini akan terukir kebahagiaan untuk bersamaMu
bilakah jiwa ini mampu menempis setiap ujian-ujian dunia yg memikat
bilakah dan bilakah
adakah ketika rasa cukupnya nikmat cinta manusia
adakah ketika sudah ditumpahkan rezeki yang enak
adakah ketika usia menghampiri ketuaan
Ya Tuhan..berikan daku jawaban-jawaban itu padaku
berikan daku kesempatan untuk mengingatiMU setiap detik dan saat
berikan daku rasa ufuknya CintaMU
berikan daku peluang untuk melupai kemanisan dunia dan merasai saat-saat mencintaiMU
berikan daku ya Tuhan
Aku rayu padaMU
Tidak layak ku untukMu
Tolongku YA Allah
Aku insan yang lemah

No comments: